miercuri, 2 august 2017

Reproseaza-mi ca n-am fost la nunta ta si-am sa-ti spun cine esti

Prietene, daca te-am invitat vreodata la un eveniment important din viata mea, am facut-o pentru ca la momentul respectiv insemnai ceva in viata mea. Poate ieseam impreuna, poate erai prieten cu un alt prieten de-al meu, poate mai mult decat te-am invitat eu, ai vrut tu sa vii  ca asa ai simtit la momentul respectiv.  

Am presupus ca ai venit de placere, de dragul prieteniei dintre noi. Nu m-am gandit nici o clipa ca tu vii doar pentru ca vrei ca eu sa vin mai tarziu la nunta ta. Daca stiam, jur ca nu te invitam. 
Daca am fost la nunta ta, sau la orice alt eveniment important pentru tine, am facut-o pentru ca mi-am dorit sa iti fiu alaturi, nu pentru ca m-am simtit obligata. 

Totusi, numai eu stiu ce stres am avut pana acum o luna ca urma sa am 3 nunti la distanta de o saptamana intre ele . Nu stiam de unde o sa fac rost de bani, pentru ca m-am gandit ca am obligatii fata de mirii respectivi. In final , am decis. N-am mers la nici una din cele 3 nunti. Am zis sa nu fac discriminare :))
Cu un bebe de 6 -7 luni in burta pentru care trebuie sa te pregatesti temeinic, te gandesti de mai multe ori daca chiar esti obligat sa mergi la evenimentele unor oameni cu care efectiv nu mai esti in relatii de nici un fel . Chiar daca ei au venit la nunta ta candva. 

Prietene, oricine ai fi tu, daca tu ai ales sa-mi fii alaturi pe vremea cand ieseam in oras macar din cand in cand, nu poti sa-mi ceri, dupa luni intregi sau chiar ani, sa vin la nunta ta cand tu m-ai inlaturat din viata ta complet. Sau poate n-am fost prea apropiati niciodata.

Asa ca daca imi bati obrazu ca n-am venit la nunta ta, sa-ti intorc “ajutorul”, inseamna ca esti doar un oportunist.  Si astia nu au parte de respect din partea mea. 

4 comentarii:

  1. Urmaresc mereu blogul tau, cu toate ca nu stiu cine esti cu exactitate, si dupa o analiza obiectiva cred ca oportunista din textul de mai sus esti u. Este imoral sa simti nevoia sa ai pe coneva alaturi de tine la cel mai important eveniment din viata ta si sa nu simti ca vrei sa mergi la nici una din cele trei invitatii. Sunt sigur ca cei trei au facut sacrificii pentru a fi alaturi de tine, nu cred ca daca veneau doar ca sa ti fie alaturi si fara sa puna bani in plic ar fi fost un moment de bucurie.
    Darul nuntii are rol de a ajuta tinetii casatoriti, ca altfel era fara dar, ci doar cu cadouri
    Acum ca recomabdare la botezul viitorului tau copil invita fara sa mai astepti dar..ci doar cadou.

    Cu respect
    Un anonim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga anonimule, cred ca ideea din esenta nu s-a inteles concret sau complet.
      Absenta mea de la cele 3 evenimente nu a fost nejustificata si mai ales, nu a fost lipsita de promisiunea mea de indeplinire a "datoriei" banesti pe care o am fata de aceste 3 cupluri.
      Iar eu nu promit aiurea si nici nu sunt omul care sa uite de datorii vreodata. Ba chiar dimpotriva.
      Problema mea a intervenit in momentul in care unul dintre cele 3 cupluri mi-a atras atentia asupra faptului ca nu am "platit".
      Nu am fost genul de invitat care isi confirma prezenta la eveniment si apoi nu mai apare. Am fost foarte sincera si am precizat fiecarui cuplu ca nu voi putea fi prezenta.
      In schimb "plata" urmeaza sa o fac in momentul in care voi fi pregatita din punct de vedere financiar, cat de curand posibil.
      Nu vad cum sunt eu oportunista pentru ca am ales, independent de vointa mea, sa nu fiu prezenta la acele evenimente, cu burta la gura fiind si fara posibilitati financiare. Trei nunti inseamna macar 3000 lei de care trebuia sa dispun in doar 2 saptamani. Dar inseamna si haine, pantofi si alte cheltuieli. Evident ca vechile mele rochii de "silfida"nu-mi vin in momentul asta :))
      Sper ca am lamurit cumva dilema :)

      Ștergere
  2. Asa trebuia sa-ti faca si tie toate persoanele pe care le-ai invitat la nunta. Iti faceai nunta doar cu mirele si nasii :)) dar asa se intampla... dupa ce te mariti, nu-ti mai pasa!! Asta inseamna nesimtire. Vrajeala cu banii nu tine, practic ei au platit in avans cand au venit la nunta ta, tu acum ar fi trebuie sa restitui sumele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parerea ta este clar una foarte rautacioasa, a unui om care isi ascunde identitatea in spatele unui monitor. Daca nu esti capabil sa gandesti, te rog sa nu-mi mai urmaresti blogul ca nu am nevoie !!! O zi buna

      Ștergere